top of page

FAQ

  • Proč se mi při výběru Zásilkovny nezobrazuje možnost výběru Z-boxu či pobočky?
    V tuto chvíli je z technických důvodů výběr Z-boxu či pobočky Zásilkovny možný až po dokončení/zaplacení objednávky. Pokud narazíte na jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat!
  • Why do FAQs matter?
    FAQs are a great way to help site visitors find quick answers to common questions about your business and create a better navigation experience.
  • What is an FAQ section?
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about your business like "Where do you ship to?", "What are your opening hours?", or "How can I book a service?".
  • Jak je to s vrácením zboží?
    Zboží je u nás možné vrátit do 14 dnů od doručení. Více informací k vrácení zakoupeného zboží naleznete zde: https://www.zenmarket.cz/refund-policy
  • Kam zasíláte objednávky?
    V tuto chvíli zasíláme objednávky pouze po České republice a na Slovensko.
  • Where can I add my FAQs?
    FAQs can be added to any page on your site or to your Wix mobile app, giving access to members on the go.
  • How do I add a new question & answer?
    To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
  • How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?
    You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
  • Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?
    Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.
bottom of page