top of page

Zásady vrácení a reklamace

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto nabízíme spravedlivé a transparentní podmínky pro vrácení a reklamaci zboží. Přečtěte si prosím níže uvedené informace, které se vztahují na vrácení a reklamaci zakoupených produktů.

1. Právo na odstoupení od smlouvy

Podle zákona máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, musíte nás o tom informovat prostřednictvím e-mailu nebo písemně a zboží nám vrátit nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí.

2. Postup vrácení zboží

Pro vrácení zboží prosím postupujte následovně:

  1. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky a sdělte nám, že chcete vrátit zboží.

  2. Vyplňte a přiložte formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete na našich webových stránkách, nebo přiložte jiný písemný doklad s vašimi údaji.

  3. Zboží nám odešlete zpět na naši adresu do 14 dnů od oznámení o odstoupení. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud se nedohodneme jinak.

3. Stav vráceného zboží

Aby bylo vrácení přijato, musí být zboží nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Pokud je zboží vráceno v horším stavu, než bylo dodáno, vyhrazujeme si právo snížit hodnotu vrácení o částku odpovídající snížení hodnoty produktu.

4. Vrácení peněz

Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží, vrátíme vám peníze na stejný platební způsob, který jste použili při nákupu, a to nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží. Pokud byl produkt částečně opotřebován nebo poškozen, můžeme vrácenou částku snížit.

5. Reklamace

Pokud obdržíte vadný nebo poškozený produkt, máte právo jej reklamovat. Reklamace musí být podána co nejdříve, nejpozději však do 24 měsíců od nákupu.

Pro reklamaci postupujte takto:

  1. Kontaktujte náš zákaznický servis a popište problém s produktem.

  2. Po dohodě s námi odešlete vadné zboží zpět na naši adresu.

  3. Po přijetí zboží a uznání reklamace vám bude nabídnuto buď opravené zboží, výměna za nový kus, nebo vrácení peněz, v závislosti na povaze vady.

6. Náklady na reklamaci

V případě oprávněné reklamace hradíme náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám i zpět k vám. Pokud reklamace nebude uznána, budou náklady na dopravu k vám účtovány.

Výjimky z vrácení a reklamací

  1. Produkty, které byly vyrobeny na zakázku nebo upraveny podle vašich specifických požadavků, nelze vrátit, pokud nejsou vadné.

  2. Z hygienických důvodů nelze vrátit otevřené potravinové produkty nebo čajové směsi.

7. Změny zásad

Vyhrazujeme si právo tyto zásady vrácení a reklamace kdykoli změnit bez předchozího upozornění. Aktuální verze bude vždy zveřejněna na této stránce.

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vrácení nebo reklamací, kontaktujte náš zákaznický servis na info@zenmarket.cz.

bottom of page